living is easy with eyes closed

första dagen i skolan efter fem veckor.
det kändes fint att min söta svenska lärare skrivit ”detta är det bästa du har skrivit under hela svenska b” på en uppsats som jag fick igen och nästan hade glömt bort.
i samhälle skriver vi om hur vi tror att våra liv ser ut om tio år. vad vi gör. jag försöker vara realistisk men väver i alle fall in små, små vardagsdrömmar och sockrar ytterligare med små, små detaljer som jag önskar mig just nu.

kvällens sysselsättning: nynnar beatles, tänker & önskar.

3 kommentarer

Filed under livet

3 responses to “living is easy with eyes closed

  1. su

    små saker brukar göra mig gladast, vare sig det är något jag önskar mig, drömmer om eller får vara med om.

    kram

  2. su

    jag har en dagbok men jag skriver så himla lite i den även fast jag vill.

  3. A.

    Svar: Åh, tack! Att beröra är vad jag vill mest av allt med mig skrivande.

Kommentera

