summering av tusen dagar i sitt liv, självkänsla och sanna ord

nu har jag suttit en stund och ögnat igenom ord som jag skrivit under ungefär tre års tid. det är mer än tusen dagar av mitt liv. mycket skakar jag på huvudet åt, mycket får mig att le och annat som kändes så mycket då känns knappt alls längre. och det är mycket jag blir påmind om som jag nästan hunnit glömma. för det har hänt så väldigt mycket, under 07-09. faktum är att det känns som att nästan allt hände. massor av fina saker, men även gråa saker.

av allt bra så är nog trots allt det bästa att jag har hunnit hitta mig själv och faktiskt lära mig att trivas med den jag är, inse att jag inte vill vara någon annan utan att jag är bra precis som jag är.

dock fastnade jag vid fem gamla ord en stund, och jag tycker fortfarande att de är sanna. så därför tänker jag upprepa dem igen: varje blinkning är en nystart.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

