mitt liv är just nu fullt av det finaste fenomenet som finns, nämligen kärlek. här kommer några glimtar i bildformat:

lördag


jag & mitt hjärta i väntan på att ett annat av våra hjärtan ska vigas.


de var så väldigt fina.


även bröllopsfesten var helt amazing. den blev späckad med interna saker, tal, bilder, akustiska kent & håkan-covers osv.


min stiliga vän som satt mittemot.

onsdag


i bilen påväg mot helsingör.


utanför mitt bilfönster flög måsarna.


att bara trilla runt är något av det bästa jag vet. och det gjorde vi.


så mycket snyggare än våra gula!

6 kommentarer

Filed under livet

6 responses to “mitt liv är just nu fullt av det finaste fenomenet som finns, nämligen kärlek. här kommer några glimtar i bildformat:

  1. vilka fina bilder! så fint med kärlek, vänskaplig eller romantisk. om man nu kan sätta de så mot varandra… vänskaplig kanske väl också kan vara romantisk.

Kommentera

