h&m garden collection


okej, denna klänningen är något av det snyggaste jag skådat på länge. älskar att den är en färgexplosion, att den har volanger, är helt galet lång & går ner sådär i ryggen. fast ett linne under kanske hade behövts för att inte känna sig alltför naken, framifrån, haha.. hursom, jag tokälskar den!


tycker även att denna är sockersöt. fast den kunde gott varit lite längre, tycker jag. men förövrigt är den ju alldeles ljuvlig. gillar blandningen av småmönstrat och stormönstrat. så snyggt.


detta måste vara de ultimata shortsen. garanterat. de är ju lixom vippiga & söta tack vare volangerna samtidigt som de ändå inte märks så mycket, på något vis. & de ser väldans svala och sköna ut, alldeles perfekta för de kommande sommardagarna.


så, detdär var mina tre-i-topp från garden-kollektionen, habegär på hög nivå.

8 kommentarer

Filed under livet

8 responses to “h&m garden collection

  1. garden collection är fantastisk. jag är en sucker för blommor!

  2. Åh måste kolla in och jag älskar blommor! Shortsen och den andra klänningen på andra bilden är hur fina som helst åh åh åh! puss

  3. men alltså. jag gick in där och klickade på garden collection men såg inget utav det där? hur hittar man det? knasigt

  4. Su

    åh, gillar verkligen klänningen i mitten och shortsen :) tjusigt till sommaren.

Kommentera

