50-tals fest med flickorna ♥


min fina mochi hade gjort allt jätte piffigt!


jag & värdinnan.


mina snygga vänner!


alla turades om med att vara dj:s & sen höll vi på att dansa fötterna av oss så länge vi orkade. och när alla andra gav upp så fortsatte jag att singeldansa en stund.
__________________________________________________________

förutom att dansa fötterna av oss åt vi sju sorters kakor, myste & pratade. oh vad jag tycker om alla mina fina flickor. bästaste som finns.

4 kommentarer

Filed under livet

4 responses to “50-tals fest med flickorna ♥

  1. tack sötis! åh, så snygga ni är! verkar ha varit en jättemysig fest.

  2. Myspys med fest! Så fina ni är allihopa och jag har likadan klänning som du har aldrig haft tillfälle att använda den ännu bara :/

  3. naw, fina pics du fick. du får allt dela med dig tycker jag! :) skicka skicka skicka

Kommentera

