onsdagkväll

mitt rum är uppochner. körteoriböcker, litteratur, nystryken tvätt, anteckningar från helgen, fotografier, batterier, nagellack, ovikta filtar och mängder av kuddar ligger på golv, i soffan och på sängen. faktum är att det känns som att respektive sak i hela rummet ligger precis överallt förutom där de ska. jag går successivt runt och rensar samtidigt som jag sjunger med i david bowies samlingsplatta som just nu snurrar för fullt. och så tänker jag på att det är dumt att döma folk på förhand, & trots det lyckas vi nog med det allihopa då och då. och att jag behöver present-inspiration. och slutligen att jag tycker om b mer och mer för varje dag som går. finare finns helt enkelt inte.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

