du är min aprilhimel och jag vill slänga bort mitt liv på dig

idag är det första april. det har räckt med att gå runt i en tunn kavaj och solen har värmt överallt där den har kommit åt. jag älskar april för att himlen jämt är blå och för att man inte riktigt vet vad man ska förvänta sig; sol, snöflingor eller regndroppar. & slutligen, dagen till ära får såklart min favoritlåt i akustisk version hamna på bloggen, för att den är så skör och vacker och för att den spelats varenda vår sedan åtta år tillbaka.

3 kommentarer

Under livet

3 svar till “du är min aprilhimel och jag vill slänga bort mitt liv på dig

  1. Su

    undra hur det kommer sig att jag inte har hört den akustiska versionen av den låten förut? himla fin i vilket fall som helst!

  2. sv: ja han är underbar :) och oj skellefteå långt långt antar jag! så du har också långdistans ? puss glad påsk!

Lämna en kommentar