ljuvlig helg med bevittning av livslång förening, lite för mycket glass samt kvällsglittrande hav


i lördags var det petra & alex stora dag..


hanna & steffi innan bröllopet


jag & alex innan bröllopet


de skrattade och var så himla fina!


och sen kysstes dom, såklart


därpå promenerade jag & alex iväg till glaciären


under kvällen njöt jag av havet, solnedgången och fiskmåsarna tillsammans med steffi och hanna, obeskrivligt underbart, snart är sommaren här!


skenet var fantastskt


vi


steffi bestämde sig för att plocka ihop ett par vitsippor innan vi begav oss hemåt


jag älskar karlskrona, speciellt när det våras ordentligt som nu och när sommaren är inom räckhåll


vi avslutade vår utomhuskväll med att spatsera runt i de äldsta kvarteren med hus som inte är mycket högre än vad vi är

6 kommentarer

Filed under livet

6 responses to “ljuvlig helg med bevittning av livslång förening, lite för mycket glass samt kvällsglittrande hav

  1. Su

    Fint med bröllop! Och gamla, låga hus. Och vitsippor. Och solnedgång. Och så är det fint med himla mycket mer!

  2. dina ögon och ditt hår är verkligen en perfekt symbios av nyanser.

  3. sv: ja simon och thomas <3<3<3 och vet du? fick brev av dig igår, då blev jag glad i magen!

  4. sv:tack rara du och jag har haft page många gånger hehe :).

Kommentera

