i’m gonna sing this song with all of my friends and we’re i’m from barcelona, love is a feeling that we don’t understand – but we’re gonna give it to ya

okej, detta är ett förinställt blogginlägg som diktas ihop dagen innan publicering då inte ens mina väskor är packade.. tänkte bara berätta att om allt går väl (läs: om rökmoln etc håller sig undan) så landar jag och mina tjejer i klassen just nu i barcelona. här ska vi tillbringa de kommande dagarna och traska runt i trakter som de ovan. (& klickar ni på respektive bild kommer ni till källorna..) wuhu! ta hand om er, ♥

5 kommentarer

Filed under livet

5 responses to “i’m gonna sing this song with all of my friends and we’re i’m from barcelona, love is a feeling that we don’t understand – but we’re gonna give it to ya

  1. Fan vad kul! Vad avis jag blir :)

  2. Su

    Åh, hoppas ni har det fint i Barcelona!

  3. A.

    Åh, jag hoppas resan är alldeles fantastisk!

    Svar: och du är så fin fin fin!

  4. svar: tack så mycket! är du hemma ifrån barcelona nu och har fått mitt brev :)? puss!

Kommentera

