kortfattad måndagsuppdatering

för det första: jag är hemkommen igen från barcelona. vi hade det intensivt men roligt. har fortfarande inte hämtat mig helt haha. bilder kommer i sinom tid, efter lite rensning samt photoshop.

för det andra: håkan firar tio år som artist genom att släppa singelsamling i juni, amazing. tänk att det är så längesedan han stal mitt musikhjärta, oho. läs de fina raderna på hemsidan här inne.

för det tredje: de kommande dagarna kommer jag vara upptagen med att skriva projektrapport och därmed avskärma mig ett tag till från internetvärlden.

jag hoppas att era liv är stillsammare än vad mitt är just nu, haha. sköt om er.
kramashårt

3 kommentarer

Filed under livet

3 responses to “kortfattad måndagsuppdatering

  1. Su

    Håkan ska även ha en miniturné i höst och albumsläpp! :) Himla bra men givetvis lär jag inte kunna vara en av de lyckliga som får ta del av turnén. Men jag blir glad av bara tanken av en turné ändå.

    Lycka till med projektrapporten och allt annat som man kan säga ”lycka till” om :) Kram

  2. sv:tack så mycket och mjukisar är mys!

Kommentera

