onsdag 5/5


sådär hade jag kunnat tänka mig att bo! haha, alldeles underbart


sju minuter över tio


mysiga affärsskyltar


älskar alla de smala husen..


palmer


triumfbågen


la sagrada familia – ett av gaudis otroliga verk


därpå åkte vi för att kika på camp nou, den största stadion i europa, fc barcelonas hemmaplan som får in över hundra tusen människor


tog oss även en visit på museet


hannah & nathalie


stadion, otroligt häftig, men man förstår inte hur stort det är förrän man står där inne själv och ser sig om, från den ena änden till den andra


bästvännen & jag


finfin utsikt


väl tillbaka på la rambla såg vi dessa välkända ansiktena


jag & m kände att vi inte var klara med saluhallen, så vi strövade dit en gång till


delade på en glass, mumma!


älskar alla detaljer på husen i barcelona..


som dessa paraplyerna


och draken här


christofer columbus monumentet


tog oss en kvällspromenad ner mot hamnen


hamnen


så himla fint!


sen promenerade vi tillbaka mot hotellet på smala slingriga gator

1 kommentar

Filed under livet

One response to “onsdag 5/5

  1. åh dit vill jag! ser helt underbart ut! åh glassen! du verkar ha haft en fin vistelse där!

Kommentera

