torsdag 6/5


dagens utmaning blev att ta sig uppför den värsta backen jag någonsin skådat i hela mitt liv


”kom igen nu tjejer! nu tränar vi lår-och-rump musklerna, wuhu!” peppade några


när vi äntligen nådde toppen började solen glimta och då var lyckan fullständig


gaudis parc guell var något av det coolaste jag någonsin skådat


som sagt


parc guell


så fascinerande


hamnen under dagtid


är själv inte insatt i bond filmerna, men när vi flanerade runt bland alla tjusiga båtar tjoade alla att denna var med i bond, så ja, haha, kände att jag fick dokumentera den


besökte europas största akvarium..


mochi inne i akvariet


efter akvariet hade vi fri tid så då valde jag och mochi att fortsätta utforska gaudi och hans verk, här har vi la pedrera


balkongerna såg ut såhär


sen spatserade vi bort mot  hans casa batllo, helt fantastiskt


casa batllo


längs la rambla stöter man på många spännande människor, edward scissorhands till exempel..


och ja, det var ungefär våra dagar i barcelona

5 kommentarer

Filed under livet

5 responses to “torsdag 6/5

  1. åh, vad fint. jag vill också ut och resa. och att råka möta edward på stan är aldrig fel.

  2. Su

    Jag vill också åka till någon fin stad som ligger bortom gränserna!

    Och solen, oj, det blev så varmt för jag trodde inte att det var så varmt så det visst var. Hoppas i alla fall att du får sol snart!

  3. så fint!

    sv:tack du!

Kommentera

