ett par glimtar från de senaste dagarna

6 kommentarer

Filed under livet

6 responses to “ett par glimtar från de senaste dagarna

  1. Su

    Men åh, vilken söt liten figur på den andra bilden!

    Som min mor sa, jag kan ha den ena klänningen på mig under första delen av dagen, vid fotograferingar och sådär och sedan precis innan utspringet så springer jag in på toaletten och byter om, haha :)

  2. åh vilka härliga dagar du verkar haft!

  3. sv: åh tack så hemskt mycket raring och jag ser framemot brevet :* puss

  4. åhhh, sicka fina bilder du lyckades föreviga. Skicka, skicka!

Kommentera

