om jag brukade älska dig baby, då är det ingenting mot vad jag älskar dig nu

detta året har rusat iväg snabbare än något annat tidigare, det har runnit igenom mina fingrar lika snabbt som vattnet gör om man sätter kranen på maxflöde och kupar händerna under strålen. det största och finaste som skulle kunna hända, just det hände, jag träffade kärleken. och jag skulle kunna berätta så himla mycket om varför jag älskar honom, varför han är så obeskrivligt bra&fin & varför jag tänker spendera resten av livet med honom – men då skulle nog bloggen kapsejsa av för låg kapacitet. så jag nöjer mig med att berätta allt detdär bara för honom istället.

när du läser detta, då sitter jag & björn förmodligen på tåget med riktning mot laholm. där ska vi spendera helgen med en av mina favoritflickor samt hennes käre make. hoppas ni får det lika toppen som vi,

kramas ♥

2 kommentarer

Filed under livet

2 responses to “om jag brukade älska dig baby, då är det ingenting mot vad jag älskar dig nu

  1. Su

    Det låter så härligt, du! God fortsättning, hoppas det här året blir minst lika kärleksfullt och fint!

  2. tusen tack du snälla, rara, söta!

Kommentera

