nedräkning och inaktivitet

hej alla fina,

mitt hjärta är fyllt med så mycket kärlek och trygghet numera. jag tror på sanningen, på livet, på kärleken. och jag får bara bekräftat att livet blir exakt vad man gör det till. för tillfället sitter jag och filar på mitt cv & mitt personliga brev. och så tänker jag på att det är 97 dagar kvar till något alldeles underbart. vad för något kan jag inte säga riktigt ännu, det får förbli en hemlighet ett litet tag till. men fram till dess är det massor kvar att göra, bland annat lite projekt som jag ska hinna beta av. och ni får ursäkta min inaktivitet här inne, jag är förundrad över hur många som faktiskt orkar klicka sig in här, bara för att konstatera ”nähä, ingen ny uppdatering idag heller”, men det blir nog så när man är mitt uppe i livet.

ta hand om er, alltid,

på återseende!

1 kommentar

Filed under livet

One response to “nedräkning och inaktivitet

  1. skaaaru gifta dig kanske? :))

Kommentera

