klänningar med fina saker på & dans,dans,dans


igår när regnet smattrade mot rutan inhandlade jag mig två ny-gamla sommarklänningar från min favoritsäljare på tradera, en jordgubbsklänning och en tulpanklänning. 


min studentklänning som jag snurrade runt i förra året inhandlades även denna hos samma säljare. 

snart är det dags att peppa tillsammans med detta årets studenter, och bara för det kommer här en rolig pepp-låt som min man spelade flitigt igårkväll, ♥ hur alla dansar i videon, haha:

3 kommentarer

Filed under livet

3 responses to “klänningar med fina saker på & dans,dans,dans

  1. Camilla

    OJ vilken himla fin rosettstudentklänning! sådana skönheter hittar jag aldrig på Tradra. Vissar har tur, eller skicklighet? ;)

  2. Oj vilken tuff studentklänning du hade! Galet fint med rosetten och de andra klänningarna var ju inte heller fy skam!

Kommentera

