i rymden finns inga känslor

en alldeles briljant film. se vettja!

3 kommentarer

Filed under livet

3 responses to “i rymden finns inga känslor

  1. sv: kul att du gillade inlägget! Jo, visst löser sig allt till slut :) Jag har iallafall fortfarande kontakt med killen men jag har ännu inte bestämt mig, verkar som att jag gillar singellivet iaf! :) Hur är det med dig? kram

  2. Åh, bara älskar den här filmen, så himla himla bra!

    Svar: Tack så mycket! :)

  3. världens bästa film. Jag tror jag har sett dem tio gånger…

Kommentera

