jag är så galet höst-pepp!

jag älskar hösten! några av de bästa sakerna är;
– att luften blir frisk och lätt att andas
– färgerna, löven brinner ju! så freakin’ vackert
– att sitta inne kalla och regniga dagar och kvällar insvept i koftor och filtar
– att överkonsurmera te (chai, pepparkaka, kanel) & varm choklad
– att tända massor av ljus, åh, bäst
– all svensk, god frukt, mm!
– att få svepa in sig i långa, varma halsdukar som man kan gömma näsan i
– när jag fryser får jag en extra bra anledning att krypa in i björns varma famn

är ni lika peppade som jag på hösten-11? hoppas.

(alla fina bilder är hänsynslöst tjyvade från weheartit.com)

1 kommentar

Filed under livet

One response to “jag är så galet höst-pepp!

  1. Jag är superpeppad! Älskar hösten!

Kommentera

