första december och livspussel

första december idag och minusgraderna är fortfarande inte i sikte här. det känns som att det kommer bli den kortaste vintern i historien, – och det gör mig ingenting alls. men hur det nu är blir med det så känner jag mig lixom tillfreds. med livet alltså. för livet är ett pussel, och numera har jag ju hittat & lagt en av de största mittenbitarna på plats, ni vet en sådan som gör att man kan se helheten både klarare och ljusare än innan.

det finns verkligen ingen som passar så bra in i mitt liv, mitt pussel, som just min björn gör. 

kärlek.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

