vår första lediga (var)dag, tillsammans


förra fredagen for vi på en dagsutflykt till karlskrona, lunchade pasta på vårt lilla standard-place. 


& efter flera timmars stads-traskande samt känn&kläm&provande på fina grejer så fikade vi på fiket med stort F, ett av våra första, finaste minnen ihop är därifrån. kanske berättar en annan gång.


på tåget hem kände jag mig nöjd med mina fina fynd. två randiga/ekologiska tröjor, en finkofta & ett par prickiga/färgglada strumpisar.


men karlskrona-fyndet som absolut har använts flitigast sen dess har blivit min stickade mössa här ovan. den håller mina öron varma & stänger havsvinden ute.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

