list of 2011

bästa som hände i år?

att jag fick min prins på den vackraste vårdagen i april.

sämsta som hände i år?

att jag har varit en sån klumpeduns, ramlat och slagit mig som aldrig förr.

vad har du lärt dig?

att allt går att lösa tillsammans.

blev året som du tänkt dig?

ja, + 100 ggr till så fantastiskt.

vilka kläder har du använt mest?

i somras varierade jag mig i min oändlighet av tunna klänningar & kjolar, & nu i höst och vinter har mina tjockaste koftor åkt på varje dag. och dagar då det är sådär inte varmt och inte kallt, då är min hallonröda, vintage klänning med plisserad kjol perfekt.

vad har du lyssnat på för musik?

håkan, veronica maggio, laleh, den svenska björnstammen, david guetta, jens lekman, timbuktu..och några hundra till. tycker det har varit ett himla bra musikår. men de mest spelade låtarna är nog ändå de från min och björns lista, våra låtar helt enkelt.

vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

jag och björn har sett massor av film..tokiga,fina,roliga,spännande & underliga. bland annat. helst och mest disney, burton eller amelie. och ang. serier har vi flitigt följt ”så mycket bättre” i efterhand på tv4play.

vilka människor har du hängt mest med i år?

björnen min, han har funnits vid min sida varje dygn. och vi i vår tur har nog hängt mest med vårt fina karlshamns-gäng.

vilka nya personer har du lärt känna?

helt nya för året? hm. känns mest som att jag lärt känna människor bättre, sådana som funnits nära betydligt längre än ett år men som jag först i år förstått fullt ut hur bra och fina och ovärderliga de är.

vad är det vackraste du fått i år?

all kärlek & allt engagemang. från man, familj och vänner. 

vad är det bästa du har läst?

2011 är helt seriöst året hittills i mitt liv (sen jag lärde mig att läsa) som jag läst minst böcker. kan bara minnas den senaste, och den har jag inte riktigt bestämt mig för om jag tyckte om eller inte.

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

klart, gifte ju mig.

blev någon av dina vänner föräldrar i år?

inte vad jag kan komma på, men i år tror jag minsann.

vad är din största framgång 2011?

kanske uppskattningen av min vardag.

bästa köpet?

efter en stunds funderande måste jag nog säga vår bil!

vad spenderade du mest pengar på?

bilköpet, god mat, glass, utflykter..massa bra saker.

vad önskar du att du gjort mer?

läst mer! har saknat det. får se om det blir mer läst under 2012.

favoritvideo i år?

ursöt!

hur skulle du beskriva din stil 2011?

vippiga klänningar & kjolar. plisserat. randigt, prickigt, blommigt. rött, blått, pasteller.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

