har en arg, trött och lite ledsen dag idag kära vänner..

jag är så himla TRÖTT på flera saker idag.

för det första är jag trött på när folk inte svarar – uteblivna svar är lixom inget riktigt svar eller nej eller vad man nu verkar tro, folk-vett.se alltså..? för det andra är jag trött på min handläggare som inte lyssnar på mig och helt enkelt har noll koll och noll intresse för alla hon ska hjälpa. för det tredje är jag trött på att att det fortfarande stormar, för det fjärde på att det har regnat in innanför vår ytterdörr (tur att vi har en till trappa upp innan man är inne i lägenheten på riktigt). för det femte, (sist men inte minst), så är jag trött på min mensvärk.. aj..

en arg, trött och lite ledsen dag idag, helt enkelt.

usch.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

