måndagsbarn

hej vänner,

måndagsmorgon nu. första snön som kom i helgen är försvunnen igen. men himlen den är blå och fåglarna verkar ha vår-känslor, så det känns väl rätt okej ändå. denna veckan ska jag kommit överrens med mig själv om att jag ska ransonera ner min tid framför datorn en del, tänker istället försöka disciplinera mig till saker som att skriva klart ett tal, röja här hemma, tjänsta, promenixa, tvätta, testa nya recept, kanske gå till biblioteket och låna ett gäng böcker för första gången på länge.. tror jag behöver just en sådan vecka nu. 

men iaf, glöm inte att traderafynda på torsdag. klicka på bilden för att komma dit.

hörs & ses & puss.

1 kommentar

Filed under livet

One response to “måndagsbarn

  1. Su

    låter som en skön dag, fixa och trix men lagom av det hela!

    svar: drömjobb. det är svårt! jag studerar just nu, ska bli förskollärare men om de är drömjobbet vet jag inte men något jag ser fram emot är det i alla fall! och jag väntar på sommarjobb också.fast samtidigt vill jag göra ingenting i sommar, ta dagarna som dom kommer men det funkar inte utan pengar ändå för äta kan vara bra :)

    och livet vänder för mycket ibland känner jag. som nu, usch, på tre sekunder blir allt annorlunda.

Kommentera

