att vara sjuk är sjukt segt + juli <3

jag är trött på att vara sjuk nu. var förkyld i början av månaden, sen jobbade jag som en galning, och därpå blev jag nästan dödssjuk lagom tills jag var klar med allt jobb. över 40 grader (redan i morgontemp ska tilläggas), de första dagarna och nätterna var olidliga. det var längesen jag hade så hög feber. hela kroppen bankade och gjorde ont konstant och jag kunde knappt röra mig så björnen hjälpte mig att förflytta mig så gott som överallt. var konstant rädd för mig själv haha.. nu äntligen känner jag mig som en människa igen. tack och lov. penicillin är verkligen otroligt. så den kommande veckan (imorgon och framåt) ser jag fram emot att ”komma igen”. det ska tjänstas, rensas garderob, tvättas, jobbas..och på torsdagkväll planerar vi för o se björnstammen (pepp!!). längtar. juli kommer bli så mycket bättre än juni, för i år bjöd juni mest på feber och annat o-roligt. bah. menmen, heja juli!

Lämna en kommentar

Filed under livet

Kommentera

