loppis i brunnsparken, ronneby

igår åkte jag och mormor till loppisen i brunnsparken och gjorde av med lite av alla våra gamla grejer. jag som aldrig varit där kunde konstatera att det är något av det roligaste jag varit på i loppis-väg. parken och de gamla byggnaderna är så vackra – så bara miljön gör det värt att fara dit. vi blev av med lite grejer som hädanefter kan ge andra glädje istället för att ligga hos oss och samla damm. och så kunde jag inte låta bli att….

..fynda två prickiga klänningar för ett par tior styck. så himla fina, så himla värt. (denna ovan gör sig inte riktigt rättvis på den hastigt tagna bilden innan jag hoppade i säng igår, i verkligheten blir man verkligen helt glad och pepp av den!) älskar att fynda second hand. så slutligen, loppisen i brunnsparken kan jag rekommendera till er. yesbox.

1 kommentar

Filed under livet

One response to “loppis i brunnsparken, ronneby

  1. Inger Sköld Persson

    Kul se att loppisen i Ronneby inte verkar blivit minfre med åren! Många år stod vi där vvarje söndag. Sllutade -96 när min sambo ficke stroke. Vår plats var där du fotade från nästan. Stod så vi såg mot berget o parken. Då fanns fåglar i nån träbur m nät där. Härlig miljö att stå för gå på loppis i. Letar du -50 tals prylar? Har kanske nåt som är av intresse fr Digg

Kommentera

